Klantenservice GUSSTA

Kunnen we u helpen? U vindt hier de meeste antwoorden op veelgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij helpen u graag vrijblijvend verder. U kunt ons bereiken via Telefoon, Email en per post.

  • Bedrijfsgegevens

    Adres:



    Telefoon:
    BTW:
    Kvk:

    ALLEEN OP AFSPRAAK
    Veluwezoom 32
    1327 AH Almere
    Nederland

    033 - 2022695
    NL172458274B02
    64391264

  • Stuur ons een email

    Neem contact op via het contactformulier, wij reageren z.s.m. op uw bericht!

  • Betaalmogelijkheden

    U kunt bij ons betalen met iDEAL en Mistercash. U kunt er ook voor kiezen om te betalen met pin of contant bij aflevering.

    iDEAL
    Doet u aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heeft u toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

    Bancontact / Mistercash
    Met Bancontact (Voorheen bekend als Bancontact/Mister Cash) kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mistercash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.

    Betaling bij aflevering
    Betaal de producten op moment van levering. U kunt dan per pin of contant afrekenen bij de chauffeur. Wij berekenen € 15,- voor betaling bij aflevering. Dit zijn de kosten die wij doorbelast krijgen van onze transporteur in verband met de administratieve afhandeling.

  • Verzendinformatie

    De grotere producten (zoals bedden, matrassen etc.) worden geleverd op afspraak. Zodra het product gereed staat, melden wij het aan voor transport. De transporteur neemt contact met je op om in overleg met jou een bezorgafspraak te maken.

    Houd rekening met de verwachte levertijd die bij de producten staat vermeld.

    Voor de kleinere producten ontvang je zodra het product gereed staat een dag voor de levering een track en trace via de mail. Via de track trace kun je het pakket dan desgewenst volgen. Mocht je niet thuis zijn dan zal de bezorger het pakket proberen af te geven bij één van de buren. Als dat niet lukt vind een tweede bezorgpoging plaats. Mocht ook de tweede poging zonder succes zijn dan wordt het pakket afgegeven bij een afhaalpunt in de buurt. Je ontvangt dan een briefje in de brievenbus waarop vermeld staat waar het pakket kunt afhalen.

    Houd rekening met de verwachte levertijd die bij het gewenste product staat vermeld.

    Kosten verzending
    De producten worden kosteloos verstuurd binnen Nederland. Voor de overige landen geldt een opslag afhankelijk van type product en land.

    Bezorgadres
    Tijdens het plaatsen van je bestelling gaan we standaard uit dat het factuuradres ook het bezorgadres is. Je kunt in het afrekenscherm ook een afwijkend adres opgeven waar je het product wilt laten afleveren.

  • Ruilen & Retourneren

    We gaan er niet vanuit maar het is mogelijk om binnen 30 dagen, zonder verdere uitleg, een artikel retour te sturen. Binnen deze termijn kunt u het artikel bekijken en beoordelen net zoals in een winkel, tenzij anders vermeld. De herroepingstermijn eindigt 14 dagen nadat het artikel in uw bezit is. Wanneer een artikel uit meerdere onderdelen bestaat en er sprake is van nalevering, gaat de termijn in op de datum dat het laatste onderdeel is ontvangen.

    Als u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht stuurt u een mail voor de retouropdracht naar info@gussta.nl. Wij zullen dan binnen 48 uur contact opnemen om de retourzending in orde te maken.

    Het artikel kan alleen retour als deze:
    - compleet is.
    - in originele staat verkeerd.
    - voor zover mogelijk in de originele fabrieksverpakking zit.

    Voor de eventuele waardvermindering, die ontstaat doordat het artikel is gebruikt, mogen wij je aansprakelijk stellen.

    Het is niet mogelijk producten te retourneren die volgens jouw specificaties zijn aangepast. De opties vermeld bij de producten, waarmee u het product kunt samenstellen vallen hier niet onder. Wanneer u gebruik maakt van het herroepingsrecht vervalt niet uw eventuele betalingsverplichting. Zodra het artikel retour is zullen wij binnen 7 dagen het aankoopbedrag terugstorten.

  • Service & Garantie

    Service
    Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij GUSSTA. Voldoet het product niet aan je verwachtingen. Geen probleem! U kunt het artikel binnen 14 dagen kosteloos retourneren. Kijk voor de verdere procedure onder retourneren.

    Mocht het product niet compleet zijn, neem dan direct contact met ons op en wij zullen ervoor zorgen dat het zo snel mogelijk kosteloos wordt opgelost.

    Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd. Dan is retourneren helaas niet mogelijk.

    Garantie
    Op onze producten geven wij 3 jaar garantie. Dat betekent dat bij een gegronde klacht wij geen voorrijkosten, gratis reparatie of een nieuw product als het artikel niet gerepareerd kan worden. Is het je eigen schuld dat het artikel kapot is gegaan, dan vervalt het recht op reparatie, vervanging of teruggave van je geld.

    Voor de producten die wij inkopen (lattenbodems, matrassen etc.) geldt de fabrieksgarantie die wordt afgegeven door de betreffende leverancier.

  • Afhalen van uw bestelling

    Onze producten worden gratis verzonden. De producten worden dagelijks klaargezet en afgehaald door onze transporteur. Op deze manier kunnen wij efficiënt werken. Mocht je het toch graag willen ophalen, neem dan even contact met ons op.

  • Levertijd van de producten

    Houd rekening met de verwachte levertijd die bij de producten staat vermeld.