Ga naar de inhoud

Klantenservice

Op zoek naar meer informatie? Neem gerust contact op voor snelle antwoorden en helder advies. Bel gerust onze klantenservice op het telefoonnummer +31 33 20 22 695. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 17.30. Je kunt ons ook mailen via het contactformulier of stuur een email naar [email protected]. Het is ook mogelijk om een chat te starten via de chat button. We helpen je graag!

Meest Gestelde Vragen

Bij ons kan er met IDEAL en Bancontact betaald worden. Ook kan er gekozen worden om te betalen met pin of contant bij aflevering. Betaling bij aflevering is alleen mogelijk voor de producten waar dat expliciet bij vermeld staat. Het gaat dan om de grotere producten zoals bedden, roomdividers, bureaus etcetera…

iDEAL
Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot IDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Bancontact
Met Bancontact (voorheen bekend als ‘Bancontact/Mister Cash’) kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA Bank en VDK Spaarbank kunnen via Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.

Betaling bij aflevering
Betaal de producten op moment van levering. Je kunt dan per pin of contant afrekenen bij de chauffeur.

De grotere producten (zoals bedden, matrassen etc.) worden geleverd op afspraak. Zodra het product gereed staat, melden wij het aan voor transport. De transporteur neemt contact met je op om in overleg met jou een bezorgafspraak te maken.

Houd rekening met de verwachte levertijd die bij de producten staat vermeld.

Voor kleinere producten ontvang je, zodra het product gereed staat, een dag voor de levering een track en trace via de mail. Via de track en trace kun je het pakket dan desgewenst volgen. Mocht je niet thuis zijn dan zal de bezorger het pakket proberen af te geven bij Ć©Ć©n van de buren. Als dat niet lukt vind een tweede bezorgpoging plaats. Mocht ook de tweede poging zonder succes zijn dan wordt het pakket afgegeven bij een afhaalpunt in de buurt. Je ontvangt dan een briefje in de brievenbus waarop vermeld staat waar je het pakket kunt afhalen.

Houd rekening met de verwachte levertijd die bij het gewenste product staat vermeld.

Kosten verzending
De producten worden kosteloos verstuurd binnen Nederland. Voor de overige landen geldt een opslag afhankelijk van type product en land.

Bezorgadres
Tijdens het plaatsen van je bestelling gaan we standaard uit dat het factuuradres ook het bezorgadres is. Je kunt in het afrekenscherm ook een afwijkend adres opgeven waar je het product wilt laten afleveren.

We gaan er niet vanuit, maar het is mogelijk om binnen 60 dagen na ontvangst een artikel retour te sturen. Binnen deze termijn kun je het artikel bekijken en beoordelen net zoals in een winkel, tenzij anders vermeld. Wanneer een artikel uit meerdere onderdelen bestaat en er sprake is van nalevering, gaat de termijn in op de datum dat het laatste onderdeel is ontvangen.

Als je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht kun je een mail voor de retouropdracht versturen naar [email protected]. Wij zullen dan binnen 48 uur contact opnemen om de retourzending in orde te maken.

Het artikel kan alleen retour als deze:
– compleet is;
– in originele staat verkeerd;
– voor zover mogelijk in de originele fabrieksverpakking zit.

Voor de eventuele waardevermindering, die ontstaat doordat het artikel is gebruikt, mogen wij je aansprakelijk stellen.

Het is niet mogelijk producten te retourneren die volgens jouw specificaties zijn aangepast. De opties vermeld bij de producten, waarmee je het product kunt samenstellen, vallen hier niet onder. Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht vervalt niet je eventuele betalingsverplichting. Zodra het artikel retour is zullen wij binnen 7 dagen het aankoopbedrag terugstorten.

Service
Wij willen graag dat je tevreden bent met uw aankoop bij GUSSTA. Voldoet het product niet aan jouw verwachtingen. Geen probleem! Je kunt het artikel binnen 14 dagen kosteloos retourneren. Kijk voor de verdere procedure onder retourneren.

Mocht het product niet compleet zijn, neem dan direct contact met ons op en wij zullen ervoor zorgen dat het zo snel mogelijk kosteloos wordt opgelost.

Heb je het artikel al langer dan 60 dagen gebruikt of is het in de loop van het gebruik beschadigd, dan is retourneren helaas niet mogelijk.

Garantie
Op onze producten geven wij 3 jaar garantie. Dat betekent dat wij bij een gegronde klacht geen voorrijkosten in rekening brengen, graag een gratis reparatie aanbieden of, wanneer het product niet voor reparatie vatbaar is, een nieuw product zullen leveren. Wanneer het artikel door eigen toedoen beschadiging heeft opgelopen na het productie- en leveringsproces, dan vervalt het recht op reparatie, vervanging of teruggave van je geld.

Voor de producten die wij inkopen (lattenbodems, matrassen etc.) geldt de fabrieksgarantie die wordt afgegeven door de betreffende leverancier.

Onze producten worden gratis verzonden. De grotere producten (zoals bedden, lattenbodems, matrassen, etc.) worden wekelijks klaargezet en afgehaald door onze transporteur. Op deze manier kunnen wij efficiƫnt werken. Kleinere producten (zoals magneetborden, leren hoofdborden, etc.) worden simpelweg per post verstuurd.

Mocht je toch graag zelf de bestelling op komen halen, neem dan even contact met ons op.

Houd rekening met de verwachte levertijd die bij de producten staat vermeld.

Wanneer een bestelling bestaat uit meerdere producten met variƫrende levertijden, wordt de langste levertijd aangehouden. De producten worden dan gezamelijk geleverd.

GUSSTA verwerkt jouw persoonsgegevens alleen op basis van toestemming
Persoonsgegevens mogen alleen worden verwerkt als daar een juridische basis voor is (een wettelijke grondslag). De grondslag die wij hanteren voor het verwerken van persoonsgegevens is je ondubbelzinnige toestemming (artikel 8, onder a, Wbp / artikel 4 lid 11 AGV). Door het actief akkoord te gaan met de verwerking van persoonsgegevens, de algemene voorwaarden en privacyverklaring, geef je toestemming voor het verwerken van je gegevens door GUSSTA zoals omschreven in deze privacyverklaring. Uiteraard kun je jouw toestemming altijd intrekken, wij verwijderen dan jouw persoonsgegevens uit onze databases en administratie. Dit recht (op intrekken toestemming) heeft betrekking op toekomstige verwerkingen van je persoonsgegevens en niet op de reeds door ons verwerkte persoonsgegevens. Zonder de verwerking van jouw gegevens kunnen wij onze dienstverlening niet leveren.

Geven wij uw gegevens aan derden?
GUSSTA geeft jouw persoonsgegevens niet door aan derden, tenzij een wettelijke verplichting of gerechtelijke uitspraak dat vereist of je specifiek om toestemming is gevraagd.

Passend beschermingsniveau
Voor de juiste werking van onze dienstverlening geven wij jouw gegevens op bij een aantal partijen binnen en buiten Europa. Binnen Europa zijn dat iXL Hosting voor de hosting van onze website en Purple Media voor het beheren van onze website. Deze partijen hebben een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens in de zin van de Wet Bescherming Persoonsgegevens / de Algemene Verordening Gegevens bescherming (AVG). Buiten Europa is dat MailChimp. Deze partij stelt zich te houden aan de Privacy Shield principles en is aangesloten bij het Privacy Shield-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.

Cookies
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met paginaā€™s van deze website wordt meegestuurd en door uw browser op uw apparatuur wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek gebruikt worden om de toegang tot de website voor jou gemakkelijker te maken. Bijvoorbeeld door het laden van jouw persoonlijke voorkeuren. Als je niet wilt dat wij cookies gebruiken, kun je in jouw browser kiezen voor de optie ‘cookies off’, of jouw browserprovider naar de juiste instellingen vragen.

Google Analytics
Via onze website wordt een cookie geplaatst van het Amerikaanse bedrijf Google, als deel van de ā€œAnalyticsā€-dienst. Wij gebruiken deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben hier geen invloed op. Wij hebben Google niet toegestaan de verkregen analytics informatie te gebruiken voor andere Google diensten. De informatie die Google verzameld wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Jouw IP-adres wordt nadrukkelijk niet meegegeven. De informatie wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google stelt zich te houden aan de Privacy Shield principles en is aangesloten bij het Privacy Shield-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.ā€

Worden uw persoonsgegevens bewaard?
Ja, GUSSTA bewaart je gegevens tenzij je ons vraagt uw gegevens te verwijderen. GUSSTA verwijdert jouw gegevens op verzoek of maakt deze anoniem. Wil je dat GUSSTA jouw gegevens verwijdert? Stuur een e-mail naar [email protected]. Wij verwijderen jouw gegevens binnen 14 dagen uit onze databases en administratie of maken we ze anoniem.

Wat zijn uw rechten?
Inzage in jouw gegevens. Als klant heb je het recht op inzage van jouw persoonsgegevens. Dit houdt in dat je kunt opvragen welke persoonsgegevens er van je zijn geregistreerd en voor welke doeleinden deze gegevens worden gebruikt.

Correctie van uw gegevens
Als klant heb je het recht om jeouwpersoonsgegevens te laten corrigeren, mocht blijken dat onze registratie niet (meer) klopt. Dit geldt ook als de gegevens aangevuld of aangepast moeten worden.

Recht om vergeten te worden
Als klant heb je het recht om jouw persoonsgegevens te laten verwijderen. Dit houdt in dat wij jouw persoonsgegevens verwijderen uit onze systemen. Jouw gegevens kunnen nog wel geanonimiseerd en/of geaggregeerd zijn verwerkt in diverse managementrapportages.

Recht op bezwaar
Als klant heb je het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens. Wij zullen jouw bezwaar, indien dit voorzien is van gegronde onderbouwing, in behandeling nemen en je zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen drie weken antwoorden.

Recht op gegevensoverdracht
Als klant heb je het recht op overdraagbaarheid van uw persoonsgegevens. Dit houdt in dat wij jouw persoonsgegevens in standaardbestandsformaat beschikbaar kunnen stellen, zodat je deze kunt hergebruiken.

Beveiliging van gegevens
GUSSTA zal naar de stand der wetenschap en techniek, passende technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen nemen om afdoende waarborgen te bieden voor de bewaking en bewaring van de vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid van jouw gegevens. Dit geldt tevens voor de daaraan toe te voegen, te onttrekken en/of daarvan af te leiden informatie. Zowel input als output zullen door GUSSTA worden beveiligd tegen verlies, diefstal of tegen enige onrechtmatige en/of ongeautoriseerde vorm van verwerking.

Lees verder op onze FAQ page expand_circle_down

Contactformulier

Naam(Vereist)

Heb je hulp nodig bij het maken van de juiste keuze?
Of wil je onze bedden in de showroom bekijken?

phone +31 33 202 26 95